Funktionær til stabsfunktionen i TRASBO A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kom og bliv en del af stabsfunktionen, hvor vi servicerer og administrerer vores kunder og medarbejdere indenfor rengøring-, facility-, vinduespolering og vaskeriservice.

Vi søger en ny kollega på fuldtid (37 timer om ugen), med stærke digitale og analytiske kompetencer, der kan gøre brug af de mange muligheder, som vores nylige digitale transformation har medført.

Arbejdsopgaverne i stabsfunktionen består samlet af:

  • Planlægning af arbejdsopgaver i vores tidsregistrerings- og planlægningssystem Intempus
  • Oprettelse af kunder og projekter i vores økonomisystem Business Central
  • HR-administration i HR-ON, som vi også anvender til intern kommunikation
  • Tilbudsgivning og fakturering af serviceydelser
  • Analyser af data fra vores systemer og herigennem igangsætning af forbedringsinitiativer
  • Kontakt til og koordinering med kollegaer i vores produktion samt ude hos vores kunder
  • Kundeservice og kundesupport via telefon og e-mail
  • … samt deltagelse i forskellige projekter på tværs af hele TRASBO A/S

På en række af områderne ovenfor sørger vi altid for, at vi alle sammen kan hjælpe hinanden – men vi tilpasser også jobindholdet til hver enkelt kollegas styrker og interesser. Sådan tror vi på, at vi skaber størst mulig arbejdsglæde og får gjort en positiv forskel for både vores kollegaer og kunder.

Dine kompetencer

  • Du kan være akademiker eller have en kontoruddannelse – vigtigst er din analytiske sans og evne til at skabe struktur og overblik, både fra data – men også gennem dialog og observation af arbejdsprocesser
  • Rutineret bruger af Word, Excel – herunder specifikt anvendelse af funktioner som pivottabeller, formler osv. Har du ligeledes snuset til brugen af Power BI eller et ønske om at lære at bruge funktionerne der, så er det et kæmpe plus
  • Generelt begejstret for og god til at lære digitale systemer at kende og få gjort brug af mulighederne deri. Du har måske allerede erfaring med at tage nye systemer i brug og derigennem omlægge arbejdsrutiner, så de bliver mere effektive.
  • Er teamplayer og har forståelse- og flair for god kundeservice
  • Agerer løsningsorienteret og positivt
  • I stand til at håndtere og agere i et miljø, hvor dagene sjældent er ens og hvor vi på tværs af funktioner sammen finder gode løsninger

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads med åben og uformel kommunikation og en positiv tilgang til tingene
  • En arbejdsdag med spændende udfordringer og stor afveksling – hvor vi også investerer i din personlige udvikling
  • Gode kollegaer og masser af mulighed for selv at være med til at udvikle jobbet
  • Et spændende job med løn efter kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning

Ansøgning og CV

Søg stillingen ved at sende skriftlig ansøgning samt dit CV til trasbo@trasbo.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfrist 29.02.2024. Vi opfordrer til, at du søger hurtigst muligt.

I over 50 år har TRASBO arbejdet ud fra værdierne kvalitet, troværdighed og tryghed.

TRASBO beskæftiger medarbejdere inden for kvalitetsbaseret service – rengøring, facility, vinduespolering og vaskeri.

TRASBO er Kvalitets- og Miljøcertificeret af Teknologisk Institut. TRASBO er medlem af DI/SBA og er godkendt under Servicenormen, der kontrolleres af Dansk Standard. Servicenormen er en garantimærkning til virksomheder, der leverer seriøs service. Læs mere på www.seriøsservice.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikssund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TRASBO A/S, Jernager, 4050 Skibby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988403

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet